Viditelná tvář vašeho úspěchu

Zadajte e-mailovú adresu pre váš účet, na ktorú dostanete e-mail s pokynmi na zmenu hesla.


Zapomenuté heslo.

Na Vaši e-mailovou adresu byly úspěšně odeslány přihlašovací údaje.

Všeobecné obchodní podmínky e-shopu www.goyartshop.cz

Článek I
Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen jako „VOP“) upravují práva a povinnosti společnosti GOYART DESIGN, s. r. o., IČO: 44 190 603, IČDPH: SK2022615628, DIČ: 2022615628, se sídlem: Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava - městská část Nové Město, Slovenská republika, společnost zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I odd.: Sro, vložka č.: 52589/B jako prodávajícího (dále jen jako „Prodávající“) a kupujícího (dále jen jako „Kupující“) při prodeji zboží Prodávajícím prostřednictvím elektronického obchodu na internetové stránce Prodávajícího www.goyartshop.cz (dále jen jako „E-shop“) a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Kupujícím a Prodávajícím na dálku prostřednictvím elektronického obchodu na internetu, tzn. prostřednictvím E-shopu (dále jen jako „Kupní smlouva"). (Prodávající a Kupující spolu dále jen jako „Smluvní strany").

  2. Kupujícím se rozumí:

    a) právnická osoba a fyzická osoba – podnikatel, nebo
    b) fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní        činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti, tzn. spotřebitel (dále také jako „Spotřebitel“),

    která si objedná zboží nebo službu prostřednictvím E-shopu.

  3. Zbožím pro účely těchto VOP rozumí veškeré zboží, které Prodávající nabízí prostřednictvím E-shopu, a to zejména, avšak nejen, kancelářské stoly, kancelářské židle, držáky na monitor, skříně, úložné kontejnery, křesla, sedací soupravy, paravány, akustické paravány a doplňky, vybrané nábytek do domácnosti. Podrobnější specifikace zboží a jeho hlavních vlastností je uvedena přímo na stránce E-shopu.

  4. Všechny vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím, které nejsou upraveny těmito VOP, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č.j. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako „Obchodní zákoník“). Je-li Kupující zároveň Spotřebitelem ve smyslu § 52 ods. 3 zákona č . č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako „Občanský zákoník“), resp. ve smyslu § 2 písmeno b) zákona č.j. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako „Zákon o ochraně spotřebitele“), tedy jedná-li se o Kupujícího, který při uzavírání a plnění Kupní smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, řídí se vztahy neupravené těmito VOP příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, Zákona o ochraně spotřebitele a zákona č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů.

  5. Kontaktní údaje Prodávajícího pro Kupující:

    GOYART DESIGN, s. r. o.
    Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Slovenská republika
    Tel.: +421 2 2091 0000
    E-mail: objednavka@goyart.sk

  6. Orgán dozoru nad činností Prodávajícího:

    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
    Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
    Prievozská 32, P.O. Box 5
    820 07 Bratislava 27

Článek II
Objednávka

  1. Kupující objednává výrobky Prodávajícího prostřednictvím obchodního systému na stránce E-shopu, tzn. https://www.goyartshop.cz/, a to vyplněním objednávkového formuláře na stránce E-shopu https://www.goyartshop.cz/, nebo e-mailem na adresu objednavka@goyart.sk (dále jen jako „Objednávka“ ).

  2. Při každé Objednávce je třeba za účelem jejího řádného zpracování, aby Kupující uvedl jméno a příjmení nebo obchodní jméno, fakturační adresu (adresa bydliště, místa podnikání nebo sídla), telefonní číslo, e-mail; fyzická osoba-podnikatel a právnická osoba i IČ a DIČ, doručovací adresu (pokud se tato liší od fakturační adresy), název zboží, popis zboží, počet kusů, datum vystavení objednávky (objednávka prostřednictvím E-shopu tyto podmínky splňuje automaticky).

  3. Objednávka odeslaná Kupujícím je považována za návrh Kupní smlouvy. Po odeslání Objednávky Kupujícím Prodávající Objednávku zaregistruje a následně doručí Kupujícímu na emailovou adresu, kterou uvedl v Objednávce, potvrzení Objednávky a potvrzení o uzavření Kupní smlouvy. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká na základě závazného potvrzení elektronické Objednávky ze strany Prodávajícího dle předchozí věty. Prodávající je povinen zaslat Kupujícímu potvrzení o uzavření smlouvy a potvrdit e-mailovou zprávou (na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v elektronické objednávce) obsah elektronické objednávky Kupujícího, a to neprodleně po jejím doručení Prodávajícímu, jinak platí, že k uzavření Kupní smlouvy mezi Smluvními stranami nedošlo. Kupující má po doručení potvrzení Objednávky a potvrzení o uzavření Kupní smlouvy možnost zkontrolovat obsah elektronické objednávky uvedený v e-mailové zprávě zaslané Prodávajícím. V případě, že Kupující dodatečně zjistí nesrovnalosti mezi odeslanou Objednávkou a potvrzením zaslaným Prodávajícím, může o tom uvědomit Prodávajícího prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu objednavka@goyart.sk nebo jakýmkoli jiným způsobem, který Kupující zvolí, na kontaktních údajích Prodávajícího uvedených v těchto VOP. Prodávající následně upraví Objednávku dle přání Kupujícího a bude nadále zpracovávat takto upravenou Objednávku. Před odesláním objednávky Kupujícím jsou na stránce E-shopu a ve VOP Kupujícímu sdělovány a poskytovány informace podle zvláštních předpisů, zejména podle § 3 zákona č. 1/2003. zákona 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů. Kupující projevuje souhlas s těmito podmínkami odkliknutím příslušného políčka před odesláním Objednávky na stránce E-shopu a následným odesláním Objednávky.

  4. V případě, že Objednávka nebude obsahovat náležitosti podle odstavce 2 tohoto článku VOP, je považována za neúplnou. Prodávající se v takovém případě pokusí kontaktovat Kupujícího (pokud to bude s ohledem na poskytnuté údaje možné) a vyzvat jej k odstranění nedostatků Objednávky a jejímu případnému upřesnění a/nebo doplnění. Okamžikem doručení údajů upřesňujících a/nebo doplňujících elektronickou Objednávku Prodávajícímu se elektronická Objednávka považuje za úplnou a Prodávající bude dále postupovat podle odstavce 3 tohoto článku VOP.

  5. Kupující má právo zrušit (stornovat) elektronickou Objednávku bez poplatku, jakož i bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením ze strany Prodávajícího dle tohoto článku těchto VOP. V případě, že bude Prodávající chtít zrušit (stornovat) Objednávku po jejím závazném potvrzení ze strany Prodávajícího podle tohoto článku těchto VOP, bude to Prodávající považovat za odstoupení od Kupní smlouvy ve smyslu § 7, odstavec. 5 Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku a uplatní se postup podle článků VI až VIII těchto VOP.

  6. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit Objednávku nebo její část zejména v případě, že se mezitím zboží přestalo vyrábět nebo dodávat na trh nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. V případě dle předchozí věty bude Prodávající bez zbytečného odkladu kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka bez zbytečného odkladu vrácena.

  7. Prodávající neodpovídá za zpoždění dodávky zboží a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že Kupující v Objednávce nezadal všechny požadované údaje a/nebo vyplnil Objednávku chybně.

Článek III
Cena zboží a platební podmínky

  1. Kupní cena zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím E-shopu je uvedena a jasně vyobrazena vždy vedle vybraného zboží. Kupní cena se vždy uvádí s daní z přidané hodnoty, není-li uvedeno jinak.

  2. Celková cena zboží bude Kupujícímu s ohledem na množství a druh objednaného zboží v konkrétní Objednávce zobrazena před dokončením a odesláním Objednávky. K celkové ceny zboží může být účtován poplatek za přepravu, resp. doručení zboží v souladu s těmito VOP, v případě, že si Kupující zvolí doručení zboží přímo na adresu Kupujícího, přičemž výše poplatku za přepravu, resp. doručení zboží je uvedeno v těchto VOP, jakož i přímo na stránce E-shopu a bude Kupujícímu vždy zobrazena před dokončením a odesláním Objednávky.

  3. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit/snížit) ceny zboží uvedené v E-shopu s tím, že nové ceny zboží jsou pro Kupujícího platné dnem jejich uveřejnění na stránce E-shopu. Taková úprava ceny se nevztahuje na zboží již Kupujícím řádně objednané v souladu s těmito VOP. V případě, že se na stránce E-shopu objeví u některého zboží cena evidentně vadná. pokud jde o zboží běžně dostupné a všeobecně známé a jeho cena se odlišuje od ceny obvyklé, nebo z důvodu vady systému E-shopu se u zboží objeví cena „0 EUR“ nebo „1 EUR“, Prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může Kupujícímu nabídnout dodání zboží za cenu řádnou. Pokud Kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může Objednávku zrušit v souladu s těmito VOP nebo může od Kupní smlouvy odstoupit v souladu se Zákonem o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku.

  4. Platby za objednané zboží se provádějí v měně Česká koruna (CZK). Za zboží lze zaplatit:

    a) Bankovním převodem na účet Prodávajícího: SK0309000000000631908680,
    b) Okamžitou platbou prostřednictvím platební brány 24pay,
    c) Platební kartou platební brány 24pay.

Článek IV
Dodací podmínky pro zboží

  1. Kupující si při objednání zboží může zvolit některý z následujících způsobů doručení zboží:

    a) Osobní vyzvednutí na provozu Prodávajícího,
    b) Doručení přímo na adresu Kupujícího osobou určenou Prodávajícím k doručení zboží.

  2. Způsob doručení zboží podle odstavce 1, písmeno a) tohoto článku VOP, tzn. osobní vyzvednutí na provozu Prodávajícího je bez poplatku. Způsob doručení zboží podle odstavce 1, písmeno b) tohoto článku VOP, t.j. doručení přímo na adresu Kupujícího osobou určenou Prodávajícím k doručení zboží je zpoplatněno poplatkem následovně:

    a) Doprava objednaného zboží, které je v celkové hodnotě 7.300,00 CZK a více, je bez poplatku,
    b) Doprava objednaného zboží, které je v celkové hodnotě 7.299,00 CZK a méně, je zpoplatněna částkou 240,00 CZK.

    Uvedená výše poplatku za přepravu, resp. doručení zboží je uvedeno i přímo na stránce E-shopu a bude Kupujícímu vždy zobrazeno před dokončením a odesláním Objednávky.

  3. Zboží elektronicky objednané prostřednictvím E-shopu Prodávající dodá Kupujícímu dle dostupnosti jednotlivých druhů zboží a provozních možností Prodávajícího v co nejkratším termínu, zpravidla do sedmi (7) pracovních dnů ode dne, kdy Prodávající potvrdil přijetí elektronické Objednávky Kupujícího, a to na místo dodání uvedeno v elektronické Objednávce tak, aby bylo zboží doručeno Kupujícímu nejpozději do čtrnácti (14) pracovních dnů ode dne, kdy Prodávající potvrdil přijetí elektronické Objednávky Kupujícího. Bez ohledu na lhůtu uvedenou v předchozí větě je Prodávající oprávněn u vybraného zboží uvést přímo na stránce E-shopu jinou dobu doručení s ohledem na specifičnost a dostupnost daného zboží, a to zejména v případech, kdy některé druhy zboží nejsou skladem a/nebo nejsou k dispozici ani u výrobců a dovozců.

  4. Prodávající Kupujícího informuje o odeslání zboží elektronickou poštou (e-mailem) na e-mailové adrese, kterou Kupující uvedl v elektronické Objednávce.

  5. Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny v plné výši. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí kupujícím.

  6. Zásilka se zbožím může, ale nemusí obsahovat fakturu, případně pokladní doklad. Faktura a/nebo pokladniční doklad může být zaslán Kupujícímu e-mailem. Je třeba, aby při převzetí zboží Kupující zkontroloval, zda obal, ve kterém je zboží zabaleno, není poškozen. V případě, že obal zboží, resp. samotné zboží není poškozeno, kupující podepíše dokument o převzetí zásilky. V případě jeho poškození je nutno na místě dodání zboží sepsat s osobou určenou Prodávajícím k doručení zboží protokol o zjištěných vadách způsobených během přepravy.

  7. Zboží dodává Prodávající výlučně na území České republiky. Dodání zboží na území členských států Evropské unie, příp. jiných států se uskutečňuje na základě předchozího souhlasu a vzájemného písemného odsouhlasení si ceny za poštovné a balné a příp. dalších dodacích podmínek mezi Kupujícím a Prodávajícím.

Článek V
Záruční podmínky a záruční doba

  1. Na dodávané zboží je Kupujícímu poskytnuta záruční doba min. 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží Kupujícímu.

  2. Ke každému zboží zakoupenému u Prodávajícího je při jeho dodání Kupujícímu přiložena faktura, resp. doklad o koupi zboží, nebo je faktura, resp. doklad o koupi zboží zaslaná na e-mailovou adresu, uvedenou Kupujícím nejpozději v den dodání tovaru Kupujícímu. Faktura slouží zároveň jako dodací list a záruční doklad.

  3. Reklamace zboží je bezplatná, přičemž Kupující má právo na úhradu nezbytných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady, tzn. s reklamací.

  4. Podrobnosti a postup při reklamaci zboží, jakož i podrobnosti o ostatních právech Kupujícího souvisejících s reklamací zboží upravuje reklamační řád Prodávajícího zveřejněný na stránce E-shopu.

Článek VI
Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu odstoupit od Kupní smlouvy

  1. V případě, kdy je Kupní smlouva uzavřena použitím prostředků komunikace na dálku (v tomto případě elektronický obchod na internetu) a v případě, že Prodávající včas a řádně poskytl Kupujícímu jako Spotřebiteli informace o právu odstoupit od Kupní smlouvy dle § 3 ods. 1 písm. h) zákona 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku“), Kupující jako Spotřebitel je oprávněn i bez uvedení důvodu ve smyslu ustanovení § 7 odst. 1 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku od Kupní smlouvy odstoupit do 14 (slovem: čtrnácti) dnů od převzetí zboží. Ve smyslu § 7 odst. 4 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku se zboží považuje za převzaté Spotřebitelem okamžikem, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží nebo pokud:

    a) zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,

    b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,

    c) zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.

  2. V případě, že Prodávající poskytl Kupujícímu jako Spotřebiteli informace podle § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy podle odstavce 1 tohoto článku těchto VOP, lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy uplyne po 14 (slovy: čtrnácti) dnech ode dne, kdy Prodávající dodatečně splnil informační povinnost. Pokud Prodávající neposkytl Kupujícímu jako spotřebiteli informace dle § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku ani v dodatečné lhůtě podle předchozí věty, lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy uplyne po 12 měsících a 14 dnech ode dne zahájení běhu lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy podle odstavce 1 tohoto článku těchto VOP. Kupující může odstoupit od Kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy.

  3. Kupující jako Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

    a) poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem Spotřebitele a Spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a došlo-li k úplnému poskytnutí služby,

    b) prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,

    c) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků Spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,

    d) prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,

    e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,

    f) prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,

    g) prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit,

    h) provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,

    i) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,

    j) prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,

    k) poskytnutí ubytovacích služeb pro jiný než ubytovací účel, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo ve sjednané lhůtě,

    l) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

  4. Oznámení Kupujícího o odstoupení od Kupní smlouvy musí být Prodávajícímu doručeno do skončení doby pro odstoupení. Kupující je povinen nejpozději do 14 (slovy: čtrnácti) dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy zaslat zboží zpět Prodávajícímu na adresu GOYART DESIGN, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava - městská část Nové Město, Slovenská republika, nebo jej předat Prodávajícímu, nebo osobě pověřené Prodávajícím k převzetí zboží. Podrobnější informace o uplatnění práva Kupujícího na odstoupení od Kupní smlouvy a práva a povinnosti Smluvních stran při odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím jsou uvedeny v článku VII. a VIII těchto VOP.

  5. Odstoupením Kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od začátku ruší. Prodávající je povinen převzít zboží zpět a vrátit Kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení odstoupení od Kupní smlouvy cenu zaplacenou za zboží, včetně nákladů, které Kupující vynaložil v souvislosti s objednáním zboží, jakož i veškeré platby, které od něho přijal na základě Kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní, Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu platby podle předchozí věty stejným způsobem, jaký použil Kupující při své platbě. Kupující a Prodávající se mohou dohodnout na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím Kupujícímu nebudou účtovány žádné další poplatky.

Článek VII
Uplatnění práva Kupujícího na odstoupení od Kupní smlouvy

  1. Kupující může uplatnit právo na odstoupení od Kupní smlouvy podle § 7 ods. 1 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku, resp. dle článku VI, odstavec 1 těchto VOP u Prodávajícího některým z následujících způsobů:

    a) v listinné podobě, t.j. formou doporučeného dopisu adresovaného na adresu Prodávajícího, tzn. na adresu Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava - městská část Nové Město, Slovenská republika, nebo

    b) zasláním zprávy elektronické pošty (emailu) na adresu elektronické pošty Prodávajícího objednavka@goyart.sk,

    c) v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči.

  2. Kupující může k odstoupení od Kupní smlouvy použít formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č.j. 1 těchto VOP a který mu poskytne Prodávající zveřejněním tohoto formuláře na stránce E-shopu.

  3. Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy se považuje za zachovanou, jestliže oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy bylo odesláno Prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty dle § 7 odst. 2. 1 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku, resp. podle článku VI, odstavec 1 těchto VOP.

  4. Při pochybnostech o doručení se Kupujícím odeslané oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy považuje za doručené uplynutím času přiměřeného použitému způsobu doručování, pokud Kupující umí prokázat jeho odeslání na adresu oznámenou Kupujícímu Prodávajícím v souladu s § 3 odst. 3. 1 písm. b) až d) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku nebo na adresu, jejíž změna byla Kupujícímu náležitě oznámena Prodávajícím po uzavření Kupní smlouvy. Pokud poštovní zásilku, jejímž obsahem je oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy, nelze dodat Prodávajícímu z důvodů uvedených v § 34 odst. 1 písm. 2 písm. a), b) ad) zákona 324/2011 Sb. o poštovních službách ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů, oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy se považuje za doručené dnem jeho odeslání Prodávajícímu na adresu podle první věty.

  5. Pokud Kupující řádně a včas odstoupí od Kupní smlouvy, ruší se od začátku i každá doplňková smlouva související s Kupní smlouvou, od které Kupující odstoupil. Od Kupujícího nelze požadovat žádné náklady nebo jiné platby v souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy kromě úhrady nákladů a plateb uvedených v § 9 ods. 3 a § 10 odst. 1 písm. 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku a ceny za službu, je-li předmětem smlouvy poskytnutí služby a došlo-li k úplnému poskytnutí služby.

  6. Důkazní břemeno o uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy nese Kupující.

Článek VIII
Práva a povinnosti Smluvních stran při odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím

  1. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 (slovem: čtrnácti) dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy vrátit Kupujícímu veškeré platby, které od něj přijal na základě Kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků. Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu platby dle předchozí věty stejným způsobem, jaký použil Kupující při své platbě. Kupující a Prodávající se mohou dohodnout na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím Kupujícímu nebudou účtovány žádné další poplatky.

  2. Prodávající není povinen uhradit Kupujícímu dodatečné náklady, pokud si Kupující výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil Kupující, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodávajícím.

  3. Prodávající není povinen vrátit Kupujícímu platby podle odstavce 1 před tím, než je mu zboží doručeno nebo dokud Kupující neprokáže zaslání zboží zpět Prodávajícímu.

  4. Kupující je povinen nejpozději do 14 (slovem: čtrnácti) dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy zaslat zboží zpět nebo je předat Prodávajícímu nebo osobě pověřené Prodávajícím k převzetí zboží. Prodávající může navrhnout, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty.

  5. Při odstoupení od Kupní smlouvy nese Kupující pouze náklady na vrácení zboží Prodávajícímu nebo osobě pověřené Prodávajícím k převzetí zboží. Kupující odpovídá pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

Článek IX
Alternativní řešení sporů

  1. V případě, že Kupující, který je spotřebitelem není spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, Kupující má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na žádost Kupujícího podle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví ve lhůtě do 30 dnů ode dne jejího odeslání Kupujícím, Kupující má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu dle ustanovení § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon o alternativním řešení spotřebitelských sporů“). Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s Prodávajícím je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, kterou lze za uvedeným účelem kontaktovat na adrese Ústredný inspektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava nebo elektronicky na ars@soi.sk nebo adr@soi.sk nebo (ii) jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (seznam oprávněných subjektů je dostupný na stránce https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 ), přičemž Kupující má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Možnost obrátit se na soud tím není dotčena. Kupující může k podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu použít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

  2. Návrh Kupujícího na zahájení alternativního řešení sporu musí ve smyslu § 12 odst. 3 Zákona o alternativním řešení spotřebitelských sporů obsahovat:

    a) jméno a příjmení spotřebitele, adresu na doručování, elektronickou adresu a telefonický kontakt, pokud je má,

    b) přesné označení Prodávajícího,

    c) úplný a srozumitelný popis rozhodujících skutečností,

    d) označení, čeho se Kupující jako spotřebitel domáhá,

    e) datum, kdy se Kupující jako spotřebitel obrátil na Prodávajícího se žádostí o nápravu a informaci, že pokus o vyřešení sporu přímo s Prodávajícím byl bezvýsledný,

    f) prohlášení o tom, že ve věci nebyl zaslán stejný návrh jinému subjektu alternativního řešení sporů, nerozhodl ve věci soud nebo rozhodčí soud, ve věci nebyla uzavřena dohoda o mediaci ani nebylo ve věci ukončeno alternativní řešení sporu způsobem podle § 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o alternativním řešení spotřebitelských sporů.

  3. Návrh lze podat v listinné podobě, elektronické podobě nebo ústně do protokolu. K podání návrhu může Kupující využít formulář, jehož vzor je Kupujícímu k dispozici ke stažení na stránce Prodávajícího a který je dostupný i na webovém sídle Ministerstva hospodářství Slovenské republiky na webové adrese uvedené výše a každého subjektu alternativního řešení sporů. K návrhu Kupující přiloží doklady související s předmětem sporu, které prokazují skutečnosti uvedené v návrhu.

Článek X
Ochrana osobních údajů

  1. V případě poskytování služeb Prodávajícím jde o služby adresované osobám, které dovršily 16 let. Kupující provedením objednávky na www.goyartshop.cz poskytuje ve smyslu obecného nařízení o ochraně údajů a zákona o ochraně osobních údajů Prodávajícímu osobní údaje za účelem provedení platné objednávky a uzavření kupní smlouvy s Prodávajícím, plnění a dodatečného potvrzení podmínek kupní smlouvy, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace dodávky, zúčtování plateb ak nezbytné komunikaci mezi Smluvními stranami. Prodávající poskytne osobní údaje uvedeným příjemcům: kurýrním společnostem, České poště, České obchodní inspekce, subjektům, kterým poskytnutí osobních údajů vyplývá provozovateli přímo ze zákona, Daňovému úřadu. Prodávající postupuje při zacházení s osobními údaji Kupujícího v souladu s ustanoveními nařízení. Jiným subjektům bude umožněn přístup k osobním údajům zákazníků jen v případech stanovených platnou právní úpravou (zejména v průběhu správního či trestního řízení). Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně svých osobních údajů. V případě, že Kupující neposkytne osobní údaje, není možné uzavřít smluvní vztah. Osobní údaje bude prodávající zpracovávat a archivovat v souladu se zvláštními předpisy po dobu 10 let ode dne skončení smluvního vztahu. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou pravdivé a nese odpovědnost za nepravdivost osobních údajů. Kupující má jako dotčená osoba, jejíž osobní údaje jsou zpracovávány Prodávajícím, právo od této společnosti požadovat přístup k osobním údajům, které se jí týkají, jakož i právo na opravu, vymazání nebo omezení zpracování těchto údajů. Kupující jako dotčená osoba, jejíž osobní údaje jsou zpracovávány Prodávajícím, má současně právo namítat proti zpracování osobních údajů, které se jí týkají, a právo na přenosnost těchto údajů. Pokud jsou žádosti subjektu údajů zjevně neopodstatněné nebo nepřiměřené, zejména pro jejich opakující se povahu, Prodávající může požadovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady na poskytnutí informací nebo odmítnout jednat na základě žádosti. Pokud se dotyčná osoba domnívá, že zpracování osobních údajů, které se jí týká, je v rozporu s obecným nařízením o ochraně údajů, má právo podat stížnost Kontrolnímu úřadu, kterým se rozumí Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Slovensko. Případné dotazy týkající se ochrany osobních údajů adresujte odpovědné osobě prostřednictvím e-mailové adresy: gdpr@goyart.sk Kupující prohlašuje, že všechny jím uvedené údaje jsou pravdivé. Kupující prohlašuje, že si je vědom důsledků uvedení nepravdivých údajů.

  2. Koupením zboží vzniká mezi Kupujícím a Prodávajícím vztah, na jehož základě Prodávající využívá osobní údaje Kupujícího i pro účely oslovování s marketingovými nabídkami Prodávajícího. Právním základem zpracování osobních údajů je zákon č. 1/2003. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích ve znění pozdějších předpisů. Doba zpracování osobních údajů je po dobu trvání smluvního vztahu. Osobní údaje budou poskytovány následujícím příjemcům: kurýrním společnostem, Slovenskej pošte, České poště, Slovenské obchodní inspekci, subjektům, kterým poskytnutí osobních údajů vyplývá provozovateli přímo ze zákona, Daňovému úřadu. Osobní údaje nebudou poskytovány do třetí země nebo mezinárodní organizaci. V zájmu přizpůsobování marketingových nabídek Vašim individuálním potřebám bude Provozovatel na základě historie Vašich objednávek vytvářet personalizované marketingové nabídky. Na personalizované marketingové nabídky bude využívat vašich aktivit na jeho webových sídlech, cookies.

  3. Prodávající zpracovává osobní údaje o Kupujícím jako dotčené osobě i pro účely účetnictví, vyřizování práv dotčených osob, reklamací. Podrobnější Informace o zpracování osobních údajů naleznete v zásadách zpracování osobních údajů na adrese E-shopu.

  4. Kupující zmocňuje Prodávajícího k ověření si poskytnutých informací o kreditní kartě v příslušném call-centru banky nebo společnosti, která kreditní kartu vydala.

Článek XI
Závěrečná ustanovení

  1. Kupující prohlašuje, že před odesláním Objednávky se řádně seznámil s těmito VOP, jakož is reklamačním řádem Prodávajícího a že s nimi souhlasí.

  2. Při nákupu zboží prostřednictvím E-shopu se předpokládá ze strany Kupujícího znalost technických možností Internetu a přijetí technologií podmíněných možných problémů. Prodávající neodpovídá za škody způsobené chybným připojením na E-shop. Ochrana počítače, případně údajů nacházejících se v počítači zatěžuje výlučně Kupujícího. Elektronický obsah E-shopu je kompatibilní s běžně používaným hardwarem a softwarem. K zobrazení obsahu dokumentů může být potřebný program pro zobrazování PDF dokumentů (např. Adobe Reader), které jsou volně bez poplatku dostupné na internetu.

  3. Tyto VOP byly formulovány a stanoveny v dobré víře, za účelem splnění zákonných podmínek, úprav korektních obchodních vztahů mezi Prodávajícím a Kupujícím, jakož i za účelem poučení Kupujícího o jeho právech vyplývajících z příslušných právních předpisů. V případě, že se prokáží kompetentním orgánům Slovenské republiky některá ustanovení těchto VOP jako neplatná nebo nevymahatelná, a to zcela nebo částečně, platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení a zbývající části příslušného ustanovení tím zůstávají nedotčeny.

  4. Práva Spotřebitele ve vztahu k Prodávajícímu vyplývající ze Zákona o ochraně spotřebitele, Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku a jiných příslušných právních předpisů zůstávají těmito VOP nedotčena a mají před nimi přednost.

  5. Prodávající a Kupující se dohodli, že plně uznávají komunikaci na dálku – telefonickou, elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetové sítě, jako platnou a závaznou pro obě Smluvní strany.

  6. Prodávající si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli změnit a/nebo doplnit. Změny a/nebo doplňky těchto VOP vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na stránce E-shopu. Prodávající si vyhrazuje kdykoli i bez předchozího upozornění upravit nebo změnit obsah stránky E-shopu, zejména aktualizovat seznam prodávaného zboží, ceny za zboží, atp.

  7. Tyto VOP jsou účinné od 17.09.2019.

PŘÍLOHY:

Příloha č. 1 – Vzor formuláře pro odstoupení od Kupní smlouvy

FORMULAR-PRO-ODSTOUPENI-OD-KUPNI-SMLOUVY_goyartshop.cz_1669986751.pdf